Ulei de parafină Stelon pentru saună, 3 l
Descriere
Uleiul de parafină este un produs non-toxic, ecologic, perfect pentru protejarea băncilor și panourilor de saună. Uleiul de parafină protejează suprafața lemnului împotriva umidității și ușurează păstrarea curatului. Deoarece uleiul de parafină pătrunde adânc în bobul lemnului, împiedică alte substanțe să intre în lemn. Uleiul de parafină este incolor, iar tratamentul cu ulei adâncește diferitele nuanțe ale boabelor de lemn. Uleiul de parafină este potrivit pentru toate tipurile de lemn; este deosebit de bun pentru lemnul tratat termic și arinul negru.
În plus față de băncile și panourile de saună, uleiul de parafină Stelon poate fi folosit și pentru a proteja alte suprafețe din lemn de interior, cum ar fi mobilier cu furnir și suprafețe netratate, cum ar fi scânduri. Uleiul de parafină poate fi folosit și ca ulei de masaj.
Uleiul de parafină este ușor de utilizat
Uleiul de parafină se aplică pe o suprafață de lemn netratată cu un burete sau o cârpă fără scame. O bancă de saună trebuie curățată și lăsată să se usuce înainte de a o trata cu ulei. O bancă pătată și întunecată trebuie șlefuită înainte de tratamentul cu ulei. Uleiul de parafină trebuie aplicat în condiții de uscare: umiditate sub 80% și temperatură de cel puțin 5ºC. Cel mai bun rezultat este obținut dacă sauna este încălzită la aproximativ 50ºC înainte de tratament.
Tratamentul cu ulei de parafină trebuie repetat dacă uleiul este absorbit imediat de lemn. După tratament, ștergeți orice exces de ulei de pe bancă. Bureții sau cârpele folosite pot fi curățate cu apă sau aruncate cu deșeuri obișnuite. Bureții sau cârpele folosite nu se autoaprind.
Capacitate: 3 l
Capacitate de răspândire: 8-15 m 2 / l
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.